loading...
سایت تفریحی و سرگرمی یکدل
Admin بازدید : 345 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

یکی بود که یه روزی ، من و دوست داشت حالا رفته

یکی نبود بدونه ، بی خبر اون کجا رفته 

همه ی قصه این بود ، چقد آسون چقد زود 

یکی قلبت رو برده ، سرمون چی آورده 

از دسته تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم

دیوونه شدم بی خونه شدم از دسته تو میمیرم

این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست 

تقصیر توئه اشکه تو چشام دیوونه ی بی احساس 

یکی بود که از امروز، شده عکس تو اتاقم 

یکی نبود بدونه ، نمیاد دیگه سراغم

چقد این قصه تلخه ، بخدا اشتباهه 

تو چکار کردی با این ، دلی که بی گناهه 

از دسته تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم 

دیوونه شدم بی خونه شدم از دسته تو میمیرم 

این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست 

تقصیر توئه اشکه تو چشام دیوونه ی بی احساس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 906
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 13,851
  • بازدید کلی : 299,260
  • کدهای اختصاصی